loading...
دانلود برنامه های جدید کامپیوتر وموبایل
علی بازدید : 126 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (1)

با سلام 

 قصد خرید دارید ..شما فقط انتخاب کنید.بقیه کار با ما ..درب خانه تحویل بگیرید.بعد از گرفتن حساب کنید

حراج .حراج.حراج .حراج بازار .ازدست بدی پشیمون میشی.

                            


                         {{{اعتماد شما اعتبار ماست زوداینجا کلیک کن}}}

علی بازدید : 179 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (1)

درست است که هر سیستم عامل و ظاهر آن منحصر به فرد و مختص به خود است اما گاهی وقت ها شبیه کردن سیستم عامل ها به هم کمی با نمک و متنوع است . توسط نرم افزار و به عبارتی لانچر iLauncher می توانید گوشی آندرویدی خود را کاملا شبیه به گوشی های آیفون شرکت Apple کنید .
 

از قابلیت های این لانچر زیبا می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

** امکان حذف سریع و آسان نرم افزارها
** امکان ویرایش داک بار و جابجایی آسان آیکون ها
** امکان پوشه سازی در صفحات هوم اسکرین
** آیکون پک اختصاصی ios
** تغییر آیکون نرم افزارها با استفاده از آیکون های گالری
** امکان تغییر لیبل آیکون ها به دلخواه
** جستجوی سریع در بین فایل ها و نرم افزارها با وارد کردن قسمتی از نام فایل مورد نظر
** امکان اجرای لانچر بر روی تبلت ها

  • حجم فایل: 853 کیلوبایت
  • نیازمند آندروید نسخه:
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir

لینک دانلود مستقیم |

علی بازدید : 98 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

IROMusic یک نرم افزار واقعا کاربردی و خوش ساخت کاری از هموطنان برنامه نویس کشورمان است که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده شده است . توسط این نرم افزار جالب و با یک ارتباط ساده اینترنتی می توانید از جدیدترین و بروزترین موزیک های ایرانی در گوشی آندرویدی خود

مطلع شوید و حتی در همین نرم افزار اقدام به دانلود موزیک های انتخابی و مورد علاقه تان کنید .    

توضیحات و ویژگی های نرم افزار  به نقل از نویسنده : 

آيروموزيک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

** قابلیت دانلود موزیک های تکی و آلبومی
** امکان دانلود ویدئو موزیک
** قابلیت دانلود فیلم های جدید
** امکان دانلود سریال های جدید
** قابلیت پخش آنلاین آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
** قابلیت دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
** قابلیت جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
** قابلیت نمایش در دسته های ایرانی و خارجی
** قابلیت نمایش دسته بندی آهنگ ها بر اساس نام لاتین یا فارسی
** قابلیت بروز رسانی خودکار
** قابليت به اشتراک گذاري موزيک
** داراي نرم افزار مديريت دانلود بسيار پیشرفته

  • حجم فایل: 530 کیلوبایت
  • نیازمند آندروید نسخه: آندروید 2.2 و بالاتر
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir
لینک دانلود مستقیم


علی بازدید : 102 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

با سلام وخسته نباشید .

من می خواستم بگم از اینکه در سایت دانلود برنامه های کامپیوتر عضو شدید ممنونم .

(ومی خواهم بگویم که  یه مشکلی که همه کاربرانی که با ویندوز 8 کار می کنند با ان روبه رو هستند (دورخاموش شدن ویندوز هست) 

  

برای اینکه از این مشکل خلاص بشید باید ویندوز خود را اکتیو کنید چون این مشکل فقط برای کاربرانی پیش میاد که ویندوزشان اکتیو نیست


به زودی فایل اکتیو را می زارم

علی بازدید : 175 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (1)

The Scruffs: Return of the Duke یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. در این بازی شما با معماهای جذابی روبرو خواهید شد که بسیار گیج کننده خواهند بود و باید تمرکز زیادی داشته باشید. این بازی نیز همانند بازی های مشابه دارای گرافیک بسیار عالی می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

  

password دانلود بازی The Scruffs: Return of the Duke برای PCرمز فایل: www.downloadha.com

            لینک دانلود – 208 مگابایت  

علی بازدید : 104 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

بازیابی عکس های دیجیتال در اکثر رسانه ها، فایل های آسیب دیده توسط ویروس یا به طور تصادفی از ویندوز اکسپلورر، سطل بازیافت، از خط فرمان و یا یک سهم شبکه حذف.

بازیابی حجم فرمت شده، شکسته انجامید حجم، حجم های شکسته شده ی RAID و دیسک های با نقطه رسانه های بد. پشتیبانی از فشرده سازی فایل، دیسک پویا، جریان داده متناوب، فایل های پراکنده و نام فایل یونیکد.



حجم فایل:MB 1.53


دانلود فایل


علی بازدید : 120 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

 


مشکل

با بسیاری از تنظیمات مختلف، منابع، رجیستری و فرآیندهای برای بررسی و نظارت در ویندوز، می تواند بسیار دشوار برای شناسایی آنچه که واقعا مؤثر بر عملکرد کامپیوتر خود استفاده کنید.


راه حل

SpeedUpMyPC به طور خودکار با یک کلیک ساده سیستم خود را اسکن:

  • استفاده نشده فرآیندها و خدمات است که با استفاده از منابع با ارزش است.
  • ترفند های سیستم که به بهبود عملکرد با تنظیم تنظیمات سیستم.
  • تمامی رجیستری های نامعتبر که در طول زمان انباشته.
  • ابزار سرعت ایجاد بهبود عملکرد PC خود را به طور موثر است.

چند دقیقه می تواند به شما ماه پس از سرخوردگی و از دست دادن سرعت را نجات دهد

 

علی بازدید : 116 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

فلش پلیر 11 سبک وزن، بسیار رسا زمان اجرا مشتری ارائه می شود که تجربه های قدرتمند و سازگار کاربر در سراسر سیستم عامل های بزرگ، مرورگر، تلفن های همراه و دستگاه است. نرم افزار ادوبی فلش پلیر کراس پلت فرم، مرورگرپلاگین ارائه می شود که دستیابی به موفقیت در تجربه وب و بیش از 98٪ از کامپیوترهای رومیزی متصل به اینترنت نصب شده است. فلش پلیر معرفی اثرات 3D ، فیلترهای سفارشی و عوارض، پشتیبانی از متن پیشرفته، و بیشتر است

نظر یادت نره

دانلود فایل 

file size: 966.03 KB 

علی بازدید : 251 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است 

قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

- محیط کاملا فارسی و کاربر پسند

-امکان رمز گذاری بر روی اطلاعات 

 - جستجوی سریع و هوشمند

- امنیت بالا

- نرم افزار کاملا رایگان

- امکان بکاپ گیری از اطلاعات و بازیابی آن

و….

 

source مديريت چك هاي بانكي با نرم افزار فارسي   Chek yar 1.00 توضیحات : برای بار اول استفاده از این نرم افزار ، رمزی در نظر گرفته نشده است.و با خالی گذاشتن فیلد پسورد می توانید وارد نرم افزار شوید.سپس در قسمت زبانه تنظیمات گزینه ایجاد رمز عبور را کلیک کرده و پسورد مورد نظر خود را بنویسید.

 

 download مديريت چك هاي بانكي با نرم افزار فارسي   Chek yar 1.00 لینک دانلود – ۶ مگابایت 

password مديريت چك هاي بانكي با نرم افزار فارسي   Chek yar 1.00پسورد فایل: www.downloadha.com

علی بازدید : 277 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

گر در باز کردن فایل های فشرده دچار مشکل شده اید، و در زمان باز کردن با پیغام خطا روبرو می شوید، استفاده از این نرم افزار کمک موثری به حل این مشکل خواهد بود، چراکه می توانید با استفاده از این نرم افزار فایل های معیوب خود را تعمیر و داده های آن را بازیابی کنید. Remo Repair Zip با استفاده از پشتیبان گیری بدون خطا از فایل های اصلی فشرده معیوب، دسترسی به محتوای فایل ها را ممکن می سازد. استفاده از این برنامه بدون نیاز به هیچ گونه مهارت خاصی می باشد.

 

 لینک دانلود – 8.9 مگابایت

رمز فایل: www.downloadha.com

علی بازدید : 201 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

آیا شما نیازمند به حفاظت از سی دی های خود هستید؟ آیا نگران دزدیده شدن سی دی هایتان هستید؟
نرم افزار WTM Copy Protection ابزاری قدرتمند که به شما در حفاظت از سی دی هایتان و کپی غیر قانونی سی دی ها کمک می نماید. این نرم افزار از سی دی های فیلم، اطلاعات و موسیقی شما محافظت می کند. این نرم افزار مناسب قفل گذاری بر روی انواع دیسکت ها است. شما به کمک این برنامه می توانید به خوبی از اطلاعات شخصی و یا هر نوع اطلاعات دیگری بر روی دیسک ها محافظت نمایید. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و شما برای کار با آن هیچ مشکلی نخواهید داشت و نیاز به هیچ تخصص خاصی ندارید.

برای دانلود فایل واطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 135 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

RAM Saver Professional یک نرم افزار عالی و قدرتمند برای بهینه سازی حافظه رم کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار در حقیقت اطلاعات و پردازش های اضافی را از حالت اجرا در خواهد آورد و باعث می شود رم کامپیوتر یا همان حافظه موقت سیستم شما فضای بیشتری را داشته باشد. همانطور که می دانید CPU سیستم شما از حافظه رم برای نگهداری موقت اطلاعات استفاده میکند و هرچقدر که فضای رم شما بالاتر باشد ، سیستم شما دارای سرعت بالاتری می باشد که این باعث می شود در بسیاری از بازی ها و نرم افزار های سنگین هیچ مشکلی بابت سرعت نداشته باشید.



برای دانلود فایل واطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 133 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)


طراحی بنرهای تبلیغاتی با فلش به یکی از پر درآمد ترین طراحی های مربوط به وب تبدیل شده است. در بیشتر سایتهایی که روزانه به آن سر می زنید با تبلیغات رنگارنگ و قابل توجه برخورد می نمایید. شاید به فکر این افتاده باشید که آیا می شود خودمان بدون نیاز به داشتن به اطلاعات برنامه نویسی و طراحی حرفه ای این گونه بنر ها را طراحی کنیم یا نه! در این پست از وب سایت آسان دانلود برنامه ای را به شما معرفی می نماییم که با آن به سادگی و آسانی می توانید بنرهای تبلیغاتی خود را طراحی و اجرا نمایید. نرم افزار قدرتمند AntsSoft SWFText این امکان را ایجاد می کند بدون داشتن دانش خاص به طراحی و خلق انمیشن های فلش با افکتهای مختلف و جذاب بپردازید. این نرم افزار با دارا بودن بیش از 40 نوع افکت جذاب و خارق العاده و  160طرح و پس زمینه شما را به ایجاد و سفارشی کردن بنر تبلیغاتی یاری می رساند. شما میتوانید با چند کلیک ساده تصاویر، متون، موزیک و ... خود را به بنر تبلیغاتی خود اضافه نمایید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فرمتهای رایج همچون BMP ،JPEG ،GIF ،PNG,MP3 ،WAV را دارا می باشد که میتوانید بنر ساخته شده را با فرمتهای GIF ,AVI و Swf ذخیره سازید.

برای دانلود فایل واطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید


علی بازدید : 141 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)

SiSoftware Sandra یك دستیار خوب و حرفه ای است كه در امر آنالیز، عیب یابی و گزارش گیری از وضعیت سخت افزار كامپیوتر به شما كمك می كند. این برنامه اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستمتان در اختیارتان می گذارد. به گونه ای که می توان ادعا كرد، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ كاتالوگی موجود نمی باشد! شما به كمك این نرم افزار می توانید سیستم خودتان را آنالیز كنید. به عنوان مثال كارایی CPU خودتان رو بسنجید و کارایی آن را با دیگر CPU های موجود در بازار مقایسه کنید. اگر به تازگی كامپیوتر خریده اید و با قطعات سخت افزاری سیستم خود آشنا نیستید و یا می خواهید مطمئن شوید آیا همان قطعاتی که در فاکتور درج شده، را تحویل گرفته اید و از طرفی هم به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید كه درب كیس را باز كنید، این برنامه کمک شایانی به شما می کند و شما خواهید توانست از تمامی جزییات مربوط به سیستم خودتان مطلع شوید! SiSoftware Sandra  همچنین امكان تست كردن و بررسی سلامت اكثر قطعات سخت افزاری را می دهد و به راحتی می توانید با این ابزار، قطعات نیمه خراب و خراب را شناسایی كنید.

برای دانلود فایل واطلاعاط بیشتر به ادامه مطلب بروید



 

علی بازدید : 148 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)


فایل های تصویری فلش امروزه یکی از بیشترین فایل هایی می باشد که در اینترنت و صفحات وب توسط کاربران مشاهده می شود. آلبوم های عکس تصویری به صورت فلش و یا تصاویر متحرک مختلف و دموها از محصولات وب سایت ها ، بنرهای تبلیغاتی مختلف و یا لوگوهای وب سایت ها و ... از تصویری می باشند که به این صورت مشاهده می شوند. بسیاری از دارندگان وب سایت ها و وبلاگ ها برای نمایش تصاویر همان طور که در بالا اشاره شد ، از آلبوم های تصویری فلش استفاده می کنند. برنامه های متعددی برای ساخت این گونه آلبوم ها با کاربرد های گوناگون موجود می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

برای دانلود فایل واطلاعاط بیشتر به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 191 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)

شاید این موضوع برای شما نیز تا به حال پیش آمده باشد که قصد تغییر اندازه یک عکس را دارید. به عنوان مثال یک عکس با اندازه بزرگ با وضوح بالا را می خواهید در یک صفحه وب قرار دهید، اگر عکس را در وب سایت خود قرار دهید به مقدار زیادی از سرعت بارگذاری صفحه کاسته می شود. برای تغییر اندازه عکس ها می توان از نرم افزارهای مختلفی استفاده نمود. یکی از معایب این کار کاهش کیفیت تصویر نسبت به تصویر اصلی می باشد زیرا تغییر اندهزه عکس در کیفیت آن نیز تاثیر دارد. نرم افزارهای مختلفی که به کمک آن ها می توان اقدام به ویرایش تصاویر نمود همگی دارای ابزاری برای تغییر اندازه می باشند که آنها نیز دارای این عیب هستند.

برای رفع چنین مشکلاتی در تغییر اندازه تصاویر برنامه های مختلفی ساخته شده است که به کمک آن ها می توان بدون کاهش کیفیت تصاویر اقدام به تغییر اندهزه فایل های تصویر نمود.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا می سازیم.

برای دانلود فایل واطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 125 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)


در بعضی مواقع برای ما پیش آمده است که برای اجرای یک فایل ویدئویی و یا تماشای فیلمی که از اینترنت دانلود کرده اید، برای اجرای آن به مشکل برخورده باشید. همانگونه که میدانید مدیاپلیر پیش فرض ویندزو شما قادر به پخش انواع فایلهای تصویری و صدا نمی باشد. و شما مجبور هستید نرم افزار جانبی برای این کار بر روی سیستم خود نصب نمایید. این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد. امّا Codec چیست ؟ کلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز کننده فشردگی ) است : یعنی یک روتین نرم افزاری که ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی کامپیوتر از فشردگی خارج می نماید. K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و …

برای دانلو به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 148 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

دراین پست آموزش ساخت و ایجاد افکتهای پیشرفته و خلاقانه در نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS5 در آموزش مالتی مدیا به مدت زمان بیش از ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه محصول موسسه آموزشی Lynda در به همراه سورس فایل های آموزشی را برای کاربران گرامی سایت بین دانلود آماده نموده ایم. اگر به دنبال ساخت تصاویری خلاقانه و چشم نواز هستید به طوری که موجب حیرت بیننده شوند این آموزش به شما کمک کرده که پا از کلیات و مقدمات فراتر گذاشته و وارد سطحی دیگر از آموزش نرم افزار Adobe Photoshop CS5 شوید .در این آموزش شاهد مواردی خواهید بود که می توانید با ترکیب چندین Effect ساده تصاویری خارق العاده بیافرینید .


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 146 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

رزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.

Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.

ابزاری با داشتن Template های متعدد و زیبا برای سلیقه های متفاوت می تواند فیلم ها را با هر فرمتی تا بهترین کیفیت ممکن یعنی Blu-ray ویرایش نماید. می تواند فیلم ها را میان افراد به اشتراک گذارد یا این که در سایت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فیلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد.از صدای های با کیفیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند، صداها را با بهترین کیفیت و با هرفرمتی که کاربر بخواهد ضبط می کند. می تواند صداها را هم با فیلترهای موجود ویرایش کند و صداها را از لوح های فشرده Import کند.قابلیت Capture کردن فایل های ویدئویی را از دوربین های دیجیتال، موبایل ها و انواع دستگاه های پخش و جتی DVD ها نیز دارد با همان کیفیتی که ضبط شده اند.افکت های متنوع و متعددی برای اهداف و سلیقه های مختلف در خود جای داده است که برای زیبایی کار ویرایش می توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح های فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش است. Corel Video Studio می تواند Slide Show هایی زیبا ار تصاویر تهیه نماید. از فرمت های مختلف به طور کامل پشتیبانی کند و در یک کلام یک آچار فرانسه باشد برای کاربران مشتاق به ویرایش فیلم ها . اما از همه این صحبت های که بگذریم با Corel Video Studio می توان به سادگی فیلم های ساده ای را هم ساخت. یعنی فیلم های دلخواه را با Capture کردن و قراردادن تصاویر دیگر در کنار آن ها به صورت دلخواه به فیلمی دیگر تبدیل نمود. سومین قابلیت مهم این ابزار ساخت فیلم های DVD می باشد که با بهترین حالت ممکن و با افکت های مختلف به صورت Wizard تهیه و آماده کنید و در یک کلام یک ابزار فوق العاده که دستیار بسیار مناسبی برای تدوین گران حرفه ای و مبتدی می تواند باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 133 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار Kristanix Software ImageBadger Deluxe ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف تصویر می باشد که کار شما را در تبدیل، فقط با زدن یک کلید راحت کرده است. این نرم افزار با اضافه شدن به منوی کلیک راست، به شما امکان تبدیل تصاویر را بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار های دیگر می دهد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک تنظیمات مورد نظر شما را بر روی تصاویر اعمال می کند. حتی افرادی که در زمینه ی کار با نرم افزارهای مربوط به تصاویر مبتدی هستند می توانند بسیار ساده با این نرم افزار کاربردی تنظیمات مورد نظرشان را بر روی تصاویر انجام و کیفیت عکس را افزایش دهند. در طول برنامه پیغام هایی مشاهده خواهید کرد که شما را به سوی هدف مورد نظرتان راهنمایی می کند.

با این نرم افزار خیلی راحت و تنها با ۲ کلیک می توانید فرمت عکس را تغییر دهید. همچنین شما با این نرم افزار منحصر به فرد قادر خواهید بود تنظیمات خود را بر روی تصاویر با طیف گسترده ای از فیلترها مانند تغییر اندازه ی عکس، چرخاندن، میزان روشنایی و … انجام دهید. با این نرم افزار دیگر نگران اتلاف وقت خود در زمینه ی کار بر روی عکس ها نباشید و خیلی راحت و فقط با کلیک بر روی دکمه ی Go در کمترین زمان ممکن تنظیمات دلخواه خود را بر روی عکس ها پیاده کنید. هنگامی که بخواهید دسته ی زیادی از عکس های خانوادگی خود را به یک پسوند دیگر تبدیل کنید و یا کیفیت آنها را بهبود ببخشید و یا کار خاصی دیگر انجام دهید این نرم افزار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از نکات مثبت و منحصر به فرد این برنامه که آن را از سایرین ممتاز می کند تعداد پسوند های زیادی است که پشتیبانی می کند.

دانلود فایل..

پسورد :          www.bindownload.com

حجم :             8.67 مگابایت


علی بازدید : 138 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)


MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.

علی بازدید : 112 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

VLC Media Player یک نرم افزار چند رسانه ای یا مدیا پلیر (Media Player) می باشد که نصب و دانلود آن برای  کامپیوترها لازم می باشد.

این برنامه فایل های صوتی و تصویری بسیاری از جمله: VCD و DVD و MP3 MPEG-1وMPEG-2و MPEG-4 نیز می باشد. حجم نسبتا پایین و سادگی کار با آن از دیگر قابلیّت های VLC است.

برای دانلود و اطلاعات بیشتر با ادامه مطلب بروید


علی بازدید : 146 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)


گوگل کروم یک مرورگر است که ترکیبی از طراحی ساده با تکنولوژی پیشرفته دنیای وب را سریع تر ایمن تر و آسان تر در اختیار شما می گذارد.

عکس های سایت های محبوب شما

عکس های سایت هایی که می روید در یک تب جدید که باز می کنید را مشاهده خواهید کرد و با سرعت بالا به آن ها می توانید دسترسی داشته باشید. ( تا با برنامه کار نکرده باشید متوجه ی متن بالا نخواهید شد).

حالت ناشناس (Incognito mode)

آیا می خواهید هنگام جست و جو در وب هیچ ردّی از خود به جا نگذارید؟ حالت ناشناس یا Incognito mode 

مخصوص شما طرّاحی کرده اند.

مرور ایمن (Safe browsing)

هنگامی که شما در حال خواندن صفحاتی هستید که دارای فیشینگ، تروجان، ویروس و یا صفحات نا امن هستید،گوگل به شما هشدار می دهد.

نتیجه گیری

گوگل کروم را به جرات می توان بهترین و سریع ترین مرورگر وب و یکی از ایمن ترین browser ها دانست.


برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 152 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

KMPlayer نام نرم افزار قدرتمندی در ضمینه پخش فایل های مالتی مدیا است.تمام کسانی که با کامپیوتر آشنایی دارند نام این نرم افزار را بار ها و بارها شنیده اند و از امکانات آن باخبر اند.این نرم افزار قابلیت این را دارد که اکثر فرمت های پخش شده در کامپیوتر شامل AVI, ASF, WMV, AVS, FLV, MKV و بسیاری دیگر را شامل میباشد.تفاوت این نسخه با نسخه های دیگر افزوده شدن چند امکانات فوق العاده به این نسخه است که از جمله میتوان به سه بعدی کردن فیلم توجه کرد. شما میتوانید هم اکنون با دانلود کردن این نسخه از آن بهره ببرید…


دانلود_۲۸٫۱ مگابایت

رمز: www.yektadownload.com

علی بازدید : 114 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Photoscape v3.6.1 

تاکنون نرم افزار های مختلفی جهت ویرایش عکس در سایت معرفی کرده ایم. اما در این مطلب نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و عالی برای ویرایش عکس به شما معرفی خواهیم نمود که قابلیت های فراوانی را در خود جای داده است و می توان گفت کار چند برنامه را با هم انجام می دهد.

Photoscape نام نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان از شرکت MOOII TECH برای ویرایش و کار بر روی عکس ها می باشد. این نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد که شاید نتوان در این مطلب تمام آنها را ذکر کرد. توسط این برنامه به راحتی می توانید عکس های خود را بصورت دسته ای تغییر نام دهید ، فرمت آنها را تغییر دهید و حجم آنها را کاهش دهید ، عکس های متحرک و با فرمت Gif بسازید ، از صفحه نمایش خود عکس بگیرید و عکس را در برنامه ویرایش کنید و نیز برش عکس ها و تقسیم تصاویر به قطعات مختلف ، ایجاد آلبوم های زیبا و چیدن چندین عکس بصورت های مختلف و زیبا در کنار هم ، اتصال چندین عکس بصورت عمودی یا افقی در کنار هم ، امکان تغییر اندازه عکس ها بصورت دسته ای ، امکان ویرایش نور ، رنگ ، چرخش ، کنتراست ، حذف قرمزی چشم ، اضافه کردن متن و به کار بردن انواع ف ی ل ت ر ها و پلاگین ها بر روی عکس از دیگر انکانات این برنامه است. در پایان باید گفت این برنامه در نوع خود بی نظیر است و قابلیت های فراوانی دارد که شما را از نصب و استفاده از برنامه های مشابه بی نیاز می سازد. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت دانلودنشان دریافت نمایید.

علی بازدید : 144 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نسخه جدید و نهایی نرم افزار محبوب و قدرتمند فتوشاپ به تازگی عرضه شد، که دارای امکانات فراوان و بهینه سازی های مفید زیادی می باشد.

جدیدترین نسخه از نرم افزار Adobe Photoshop CS6 به فارسی ( Adobe ® فتوشاپ ® CS6 ) دارای امکانات جدید برای طراحی خلاقانه به همراه موتور گرافیکی جدید Mercury می باشد که کارآیی آن را به صورت محسوسی افزایش داده است. امکانات جدید برای روتوش و طراحی ابتکاری و حتی ویرایش ویدئو را می توان از بهینه سازی های این نسخه نام برد. تازه ترین نسخه فتوشاپ شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید می باشد. رابط کاربری فتوشاپ برای کاربرد بهتر ، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد.

در این نسخه از نرم افزار می توان به ف ی ل ت ر های مختلف تصویری اشاره نمود که به کمک آن ها کاربران می توانند افکت های مختلف تصویری را بر روی تصاویر خود ایجاد نمایند. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی نیز اشاره نمود. در ادامه به توضیح بیشتری در مورد نسخه جدید این برنامه پرداخت خواهیم نمود.

برای دانلود واطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید



علی بازدید : 127 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


همانطور که در تصویر مشاهده می کنید مجموعه ۳۰ براش فوق العاده زیبا از نور های کیهانی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این براش ها بسیار زیبا و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از این براش ها می توانید در برنامه فتوشاپ استفاده کرده و با استفاده از آنها طرح های گرافیکی حرفه ای و جذابی را خلق نمایید. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این مجموعه را با لینک مستقیم از سایت دانلودنشان دریافت 


 دانلود این مجموعه با لینک مستقیم ( حجم ۴٫۹۲ مگابایت )

 رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

علی بازدید : 119 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

SEO Suite Corporate نرم افزار ترکیبی از بیش از 25 ابزار در مورد جستجوگرها در یک بسته برای تقویت وبسایت و بدست اوردن رتبه جستجوی زیر 10

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


علی بازدید : 132 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تم جديد و بسيار عالي و زيباي Concept Windows 8 Light كه مخصوص ويندوز سون براي شما عزيزان آماده نموده ايم . كه اين تم بهترين گزينه براي تعويض ويندوز شما ميباشد . اين تم فوق العاده از كيفيت عالي برخوردار بوده و همان گونه كه از عكس آن مشخص ميباشد يكي از زيباترين تم ويندوز سون به حساب ميرود . شما ميتوانيد با استفاده از اين تم ظاهر ويندوز خود را تغيير دهيد و اميدواريم استفاده كافي از اين تم جديد را ببريد . 


ویراشگر.com دانلود - Download Link

yekmobile.com   حجم  : 12 مگابایت 

پسورد :  www.yekmobile.com 

  منبع

علی بازدید : 303 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کسی هست که معروف ترین بازی تحت شبکه در دنیا را نشناسد ؟ بازی محبوب Counter Strike که در ایران به کانتر معروف است، از همان سال 2004 که برای اولین بار عرضه شد تا امروز که نسخه 2012 آن آماده شده است، همیشه از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های کامپیوتری (مخصوصا در گیم نت ها) بوده است. در ایران به هر گیم نتی که مراجعه کنید همیشه چند نفر را در حال انجام این بازی می بینید. این بازی به صورت تک نفره، گروهی تحت شبکه Lan، و همچنین به صورت آنلاین قابل انجام است. تصور کنید به Server این بازی متصل می شوید و اوج هیجان را با هم تیم هایتان تجربه می کنید در حالی که شاید هزاران کیلومتر دورتر از شما و در کشور دیگری هستند.

برای دیدن عکسهای بیشتر ودانلود بازی باه ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 633 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

فتوشاپ بدون شک پرکاربرد ترین و محبوب ترین نرم افزار طراحی گرافیکی در تمام دنیا می باشد. البته نرم افزارهای قوی تر و با امکانات بیشتر نسبت به فتوشاپ نیز وجود دارند. اما این نرم افزار محبوبیت خود را به خاطر سابقه طولانی و همچنین سادگی محیط خود به دست آورده است. تا جایی که امروزه یکی از شرایط اولیه برای استخدام در محیط های اداری، آشنایی با نرم افزار فتوشاپ است.

- فرمت کتاب : PDF
- زبان : انگلیسی
- تعداد صفحات : 350



دانلود با حجم 78.9 مگابایت
رمز فایل فشرده : www.sarzamindownload.com

علی بازدید : 128 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

رم افزار AutoCAD ، معروف ترین نرم افزار طراحی و معماری در جهان است.

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در زمینه طراحی های 2 بعدی و 3 بعدی فعالیت داشته باشد و با نرم‌افزار اتوکد کار نکند.

 

این نرم افزار که به تازگی نسخه جدید آن، یعنی AutoCAD 2013 توسط کمپانی Autodesk عرضه شده است، شهرت و محبوبیت خود را به خاطر امکانات زیادی که برای نقشه کشی و طراحی در اختیار مهندسان و معماران قرار می دهد به دست آورده است. 

برای اطلاعات بیشتر ودانلود فایل به دامه مطلب بروید

علی بازدید : 228 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

این مطلب، قطعا باعث حسرت کاربرانی خواهد شد که iPhone یا iPad ندارند ! (مثل خود من)

بازی زیبای Max Payne برای آیفون و آیپد !

 

امکان ندارد شما یک بازی خور باشید و مکس پین را نشناسید. مکس پین به جرات یکی از بهترین بازی های اکشن و تیراندازی بوده که تا به امروز تولید شده است. جدا از گرافیک و جلوه های ویژه فوق العاده مکس پین (که تقلیدهای زیادی هم از آن شد) ، داستان بازی بی نظیر و میخکوب کننده است.


برای اطلاعات بیشتر ودانلود فایل به ادامه مطلب بروید



 

                                                    

علی بازدید : 302 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (7)

با گذشت حدود 3 هفته از ارائه نسخه آزمایشی فتوشاپ CS6 ، بالاخره دیروز نسخه نهایی آن عرضه شد.

 

امکانات نرم افزار Adobe Photoshop CS6 تقریبا همان چیزی است که در نسخه آزمایشی دیده بودیم. امکاناتی فوق العاده که هر کاربر فتوشاپ را برای کنار گذاشتن CS5 و استفاده از CS6 ترغیب می کند.

 

در این نسخه که توسط سرزمین دانلود منتشر شده است، امکان تایپ مستقیم فارسی بدون نیاز به نرم افزارهای فارسی ساز وجود دارد.


برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب بروید


علی بازدید : 227 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی لمسی جدید و بسیار جذاب Galaga X محصولی از شرکت Namco Bandai به تازگی برای گوشی های سری ۶۰ ویرایش ۵ در سایز ۳۶۰×۶۴۰ ساخته شده  برای گوشی هایی مانند:۵۸۰۰ و n 97 و x 6 و i 8510 سامسونگ و ۵۲۳۳ نوکیا و تمامی گوشی های موبایل دارای سیستم عامل سیمبین ویرایش ۴ و ۵ است.

لینک دانلود - 700 كيلوبايت

علی بازدید : 149 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برنامه فوق العاده Splash PRO EX نام نرم افزاری است که امروز در وب سایت دانلود رایگان قصد داریم تا با آن آشنا شویم. این نرم افزار چند رسانه ای یک پلیر قدرتمند صوت و ویدیو می باشد ولی آیا با وجود پلیر پیش فرض ویندوز نیازی به پلیر های جانبی می باشد؟ همانطور که می دانید فرمت های صوت و تصویر هر روز در حال افزایش هستند که پلیر پیش فرض ویندوز قادر به اجرای آن نمی باشد و ویدیو هایی وجود دارد که کیفیت آن ها در ویندوز مدیا پلیر قابل اجرا نمی باشد. اینجاست که نیاز به پلیر های جانبی مطرح می گردد و یکی از بهترین پلیر های جانبی نرم افزار Splash PRO EX می باشد که آخرین نسخه آن که از زبان های مختلفی پشتیبانی به عمل می آورد در سایت دانلود رایگان نرم افزار به اشتراک گذاشته شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


علی بازدید : 171 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Corel نامیست آشنا در زمینه طراحی در رایانه که این بار با نرم افزار شگفت انگیزی در زمینه ی طراحی وب سایت وارد عرصه ی نرم افزار ها شده است. این شرکت نرم افزار را با نام Corel Website Creator X6 به بازار ارایه کرده است. این نرم افزار کار طراحی وب را از یک کار سخت و پیچیده و کد نویسی های طولانی طراحی سایت به یک رابط کاربری آسان و گرافیکی تبدیل کرده است که شما در آن بدون نوشتن حتی یک خط کد می توانید به راحتی صفحات وب خود را ایجاد و از آن لذت ببرید.



علی بازدید : 157 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
مجموعه ممتاز Adobe Creative Suite Production Premium CS6 امکاناتی همچون محیط ویرایش تصویری جدیدی از Adobe Premiere Pro، ابزار 3D و متن و شکل اکسترود شده در Adobe After Effects، ابزار گرافیکی جدید در Adobe Photoshop Extended، سرعت ویرایش در Adobe Audition، مدل های تازه از تیم Adobe Prelude برای استفاده در ورود و مصرف و در آخر Adobe SpeedGrade برای درجه بندی رنگ ارائه شده است.
Adobe نامی آشناست در زمینه ی گرافیک و طراحی کامپیوتری که این بار با مجموعه عظیم Adobe Creative Suite Production Premium CS6 نرم افزار های گرافیکی ممتز خود را ارائه داده است. در این مجموعه تمام نرم افزار های مورد نیاز در زمینه های طراحی گرافیکی، میکس و مونتاژ فیلم که از طرف شرکت Adobe تا کنون ارایه گشته است با آخرین ویرایش و تغییرات قرار داده شده است. این مجموعه نرم افزار قدرتمند نیاز هر طراح و گرافیستی را برآورده می سارد و با امکان طراحی بدون محدودیت و ارائه تمام ویژگی های بی نظیر، طراح را قادر میسازد تا طراحی جالب و خلاقانه ایجاد نماید.

ملاک دیگری که در ارائه نرم افزار های این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است سرعت در کار می باشد که نرم افزار ها را به نحوی ویرایش و ارایه نموده اند که به کار شما سرعت بخشی کرده و این کار برای طراحان مهم است که ایده ها را سریعتر به یک طرح تبدیل نمایند. نکته جالب دیگری که در این مجموعه دانلود Adobe مورد توجه قرار گرفته رعایت تمام و کمال استاندارد های طراحی می باشد.  

برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید..



علی بازدید : 162 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

   اگر اهل فیلم و موزیک باشید و رایانه شما محلی برای ذخیره ی ویدئو های جدید باشد مطمئنا با آشفتگی هارد دیسک خود و بعضا حتی گم کردن فیلم ها و موزیک های خود مواجه شده اید که حتی جستجو در داخل رایانه نیز موثر واقع نشده است. نرم افزار Extreme Movie Manager که امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار با معرفی آن در خدمت شما هستیم تمام مشکلات شما را با کلکسیون سازی فیلم ها حل خواهد نمود.

همانطور که از نام نرم افزار پیداست می تواند یک نرم افزار مدیریت موزیک و ویدیو در رایانه شما باشد. با اینبرنامه کاربردی شما به راحتی می توانید تمام ویدیو های خود را دسته بندی فیلم نمایید و با اضافه نمودن اطلاعاتی همچون: نام ویدیو، سازنده آن، تاریخ اضافه نمودن آن، کاور ویدیو و ... دسترسی های بعدی را به آن ویدیو آسان تر کنید. نرم افزار Extreme Movie Manager یک نرم افزار آنلاین محسوب می شود بدین صورت که شما به راحتی می توانید به صورت کاملا آنلاین به اطلاعات در دسترس ویدیو های خود دسترسی پیدا کنید و آن ها را بر روی هر ویدیو به صورت جداگانه ذخیره کنید.

با نرم افزار مدیریت فیلم بر روی هارد همچنین می توانید بخشی برای موزیک ها و ویدیو های محبوب خود ایجاد کرده و دسترسی به آنها را آسان تر کنید. شما با این نرم افزار همچنین قادر خواهید بود اطلاعاتی از AVI, OGG, MPEG, RealMedia and IFO (DVD) را مستقیما خوانده و وارد نرم افزار کنید و این بدین معنی است که شما می توانید تمام کد های صوتی و تصویری را با یک کلیک وارد نرم افزار کنید. شما دوستان هم اینک می توانید نسخه Deluxe Edition این نرم افزار را دانلود نمایید و دیگر از آشفتگی فایل های خود رها شوید و از مشاهده ی ویدیو های خود لذت ببرید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار مدیریت فیلم

  • سازماندهی اتوماتیک فایل های ویدیویی موجود در هارد دیسک/دی وی دی /سی دی
  • امکان ذخیره و باز آوری فایل های دسته بندی شده بر روی فایل های CSV, TXT, HTML
  • امکان مدیریت سریال های تلوزیونی به صورت دسته بندی شده هوشمند و بازآوری اطلاعات آنلاین آنها از طریق اینترنت
  • گرد آوری اطلاعات ویدیویی فایل های شما از اینترنت همچون عکس، نوع فیلم، کاور و ...
  • امکان استخراج مستقیم فریم های جذاب از فیلم ها برای داشتن پیش نمایشی جالب از ویدیو
  • دارا بودن ویدیو هایی جالب با آموزشی مختصر برای استفاده آسان از نرم افزار
  • امکان جستجو از طریق نام، موضوع، تاریخ و ... ویدیو در بین ویدیو های لیست شده



دانلود...

(حجم : 66.2 مگابایت)

رمز عبور فایل : www.fdl.ir


تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
این سایت فعالیت خود را در زمینه کامپیوتر ونرم افزار شروع کرده است از کسا نی که تمایل به همکاری در این زمینه یا زمینه های دیگر درا دارند دعوت به همکاری به عمل می اورد. مدیریت سایت...علی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب این سایت تا چه حد مفید بوده است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 852
  • بازدید کلی : 15,856